Wednesday, February 18, 2009

karenah kekawan..haishh

kekawan bleh buat aku terkabik..
nak cakap ape kalo tgk gambo ni eh?


kekawan buleh buat aku windu..!



bleh buat aku tergamam sambil cekak pinggang..
sape nak jawab kalo dah jadik cam ni?

kekawan jugak leh buat aku sengeh tak abih2 .
ni sume kemusnahan ijat yg buat!!

kekawan aku jugak penuh ngan angan2..
bile mak call?..tergamam terus..betoi tak beb?haha


kekawan? ni la die...ade sesiape kenal budak botak tu?
otak die mmg penuh kuman.


+tapi sume tu aku tak peduli..selagi kekawan begelo kekawan...aku ingan betape sonok nye aku mkn cendawan..camtu la jugak sonok nye aku lam bekawan..
sape setuju angkat tangan sume!!!
+


2 comments:

Epool Razak said...

kawan ko kreatif betol la

aku anta gamba aku pastu letak kat

poster che guevera buelh x?

heheh

p e N s e l T u m p O L said...

pasti buleh....sume nye boleh di era ini..
hahaha