Tuesday, March 10, 2009

rase best nak g kije!


arini cam biase..rase best nak g kije..
cam biase..
aku pon mmg salu cam gini..
mmg nak elak kan rase tak best nak g kije..
biase mengajo diri utk rasebest setiap pagi ari...

kije mmg menunggu ngan rase cinta ah kan..

syiok je aku layan sambil2 tu aku layan bace email n tagged aku yg mmg betimbun ngan msg..


ade sorang dak opis ni ala ala demam.
ade sorang tu cam biase ah ngadap pc ntah ape die buat..

yang ujung sane lak sebok ngan PO die ..
aku tau die pon sebok YM gak tu..

yg nyuling depan pintu tu lak...ape g kalo tak ngaji kitab die kan..
muge2 ko betemu jodoh ah ngomit..
boss aku..
dan..assistant kesayangan die tu mood cam ok jer..

maybe memasing syiok dok bebunge g sebb cuti panjang kan..

time rehat meriah..
time makan..
mmg ah meriah kan?..

dok pekene membe aku ni pasal jadi pengapit..
tapi upenye tak jadik nak pegi sane naik pelamin..
(utk jadi pengapit ah kan)

hahahahah..
last2..
die yg jadik bahan.. bahan bile nak naik pelamin..
aku ajak die g kursus..
melompat tekejut..
apesal lak?
tak kan bile nak kawen je baru nak g kursus kan?
hahaha...
pangai memembe aku mmg memacam!



pastu aku g jumpe tenant..

sambil tu menyelit utk buat job sendrik..
kemungkinan membuah kan hasil..
insyaallah!


masuk opis..
dok tolong membe depan aku ni buat invoice..

kalo nak ikot kan aku malas nak layan,, sebb yg memule org lain yg buat.
kasi la yg buat tu abiskan kan?

tapi kesian ngan die..
semut berbusut yg kedemaman,,
hahaha..
tak ugi mane kalo aku tolong pon..

ahaks.

sume dah settle..
ape g aku nak buat eh?
merayap pon okey gak ni kan..

meriah toi kije kat sini..


cume aku tepikir..

sampai bile aku nak setia kat sini?
???????????
.....................

1 comment:

acituvwxyz said...

sapa dia nk buat kursus nikah tu ha?

ni dok call adik ang x angkat2. haih majuk ngan ceq ka. haih... :P