Tuesday, February 17, 2009

Nasi Goreng Benjamin Button


nyum...nyum..
menu makan tengahari aku arini "Nasi Goreng Benjamin Button"!!

tetibe lak aku terpikirkan name tu..sedap jugak kan..haaha cendawan butang die bergolek2 lam pinggan...berkuap2.. 4tinggat peluh aku kuo bile makan tadik.
tapi laju g kak ngeh ngeh makan..die yg abih dulu..
pegi punye la laju..

time balik..
sume dok memboyot bawak perut..

semlm ingat kan aku dah berjaye mendiet kan diri..
tapi jangkaan melecet sungguh..
sebelom balik umah..call maid aku soh masak nasik..

sampai umah jer terus turun dapo..

nak goreng ikan bilis...

sebut pasal ikan bilis ni kan..

aku nak tergelak pon ade..
nak mengamok pon ade..
maid lengai aku nih..
leh lak kopek ikan bilis main cubit perut je..

sebb pagi smlm aku pesan buang taik ikan bilis..
mmg bebetui die buang taik jer..

ikan bilis tu langsung tak dikopek due..

bleh getu?

pastu aku masak sup kentang +pucuk + so'on..

ikan bilis masak sambal kasi kering sket!!

mcm mane leh aku masak cam gini eh?
sedang kan tadik aku nak goreng ikan bilis jer..
pastu mkn ngan nasik panas je AWAL tadi!!
aduh...

macam biase..
pastu aku bedal teh hikmat la kan..

kasi buang matlamat dipagi hari..
hehehe..

welcome back perut stokin ku!!

1 comment:

Emily said...

pehhh sedap makan kalau nasi tgah panas.....