Monday, February 16, 2009

senin mmg best!!

meletup bangun pagi tadi..
terkejut segale lelipas n kelkatu lam bilik tadik..
zassss..chargas masuk bilik air...

5min sudeyyy..
senang jadik juyot...makeup tak perlu...

sampai opis ngam ngam cendawan jer kembang..
piuungggg...terus bukk pc..
tetibe je blur....zzzzzzzzz

sotong n bulan tarak..g meeting!!
yeahuhhh..
cume ade sesemot gegendut+acit si parasit + gomit nyoling + shuhana sheriff and GM..

kije lam 15 min leh buat..
yg lain..
bukan page...sign in myspace+facebook+tagged+email segale email yg ade
dan baby baru aku ni la kan..

makan nasik lemak + 2 ketol donut + nescafe baek punye!!
tghr aku folo acit g kopitiam..tapi mkn nasik tak berape nak berani beli kek lorong..
minum kopi pon rm 7.05..bangang toi zaman sekarang ni la....mahal sungguh!!!perghhh
itu pon acit utang ngan aku..padahal die ade 50 hengget tak berpecah g....baghil punye acit..
hehehee...

sesemut g rempit g picolo mondo..
leh lak anto sms cakap tgh makan nasik ayam kat sungai wang..bageerOOo!!!

masuk petang aku kene wat PO lak...kesukaan aku tu...
pastu aku merayap g komplek..
singgah old china cafe..pekene air terbaru cafe tu..
macam air sirap..bile aku teguk masam masm manis cam asam boi..
intan dalam...tegolek mende cam janggut sotong..
yarkss....
tapi sekali aku kunyah...fuyoooooooo
indah nye rase die...FREE lak tu...kalo bayo rm6.90 segelas woo...
free je idup aku arini..hhahahah

naik opis dah dengo gomit cakap "bye guys!!"..
maknenyer...dah waktu utk balik..

tetibe acit ajak g saloon..cuci ambut die yg dah bebulan tak dicako tu..
kang aku terjebak la tu..sure punye ah!!
silap ari bulan aku musti potong ambut ni sket..
ini sume bakal acit yg punye pasal...
keh keh kehh...

arini diahkiri dengan laluan yg senang..
terang benderang..
alhamdulillah..
amin!

acit!!!!
jommm..
chargas...

1 comment:

acituvwxyz said...

hari ini. pasti w a n g i..
kipas2 sket rambut. fuh terbang2