Saturday, February 14, 2009

perot macam stoken!


tak penah aku dengo ungkapan cam ni..
lam tak penah di dengo tu..
aku mendapat panggilan comel tu dr lOke.

mane tak..!!(sambil garu kepale)..
leh tak ingat bile last makan..
stoken ke perut aku nih..?

pagi tadi aku makan uttapam telo mate cicah kuah daging kat annexe.
bersame teh tarik..perghhh

tghr adelak membe aku ni kasi nasik lemak..
mak die buat,mmg aku tak tolak punye..meleleh empat tingkat air lio aku ..
sambil bace email aku menyuap..
abih terusssss...
bukan aku nak simpan separuh ke tadik?
stoken ke perut aku nih?

basuh pinggan...
minum air..
nampak lak biskot..
mkn 3 ketul..

penah gak aku tepikir..
tak reti nak kenyang ke aku ni?
rasenye aku tak bela antu raye ..
mmg betul perut aku cam stoken ker?

takleh jadik!! tak leh jadik...!!
kene bancuh teh hikmat nih..

2 comments:

Emily said...

makan jer.... selagi ada nafsu makan tu

p e N s e l T u m p O L said...

ahakss..
sudey gendut tali kecapi..
sape nak jawab nanti..
hahahaa